پروژه الکترونیک - پروژه های الکترونیک

دربازکن RFID دو مرحله ای رمز دار

این پروژه یک سیستم امنیتی دو مرحله ای مبتنی بر تکنولوژی RFID می باشد. این دستگاه با استفاده از ماژول RFID-EM18 طراحی و ساخته شده است و فرکانس کاری آن 125 کیلو هرتز می باشد. در این پروژه از یک کیپد 3*4 جهت تعیین رمز ورودی و انجام عملیات حذف و اضافه نمودن تگ های RFID و همچنین از LCD کاراکتری 16*2 جهت نمایش اطلاعات استفاده شده است. این دربازکن الکترونیکی یا کارت خوان RFID قابلیت اضافه نمودن تا 5 عدد کارت را داراست، لازم به ذکر است که به همراه این پروژه 4 عدد کارت RFID ارائه می شود. میکروکنترلر استفاده شده ATmega8 می باشد و برنامه این پروژه به دلخواه شما به یکی از زبان‌های سی یا بیسیک ارائه می‌گردد.

پروژه الکترونیک - پروژه های الکترونیک

بعد از روشن شدن دستگاه، از کاربر می خواهد تا رمز عبوری یک تا 5 رقمی را مشخص کند، بعد از اینکه کاربر رمز را وارد کرد و کلید تایید را فشار داد، دستگاه برای اطمینان از رمز وارد شده از کاربر می خواهد تا رمز را مجددا وارد نماید. بعد از صحت رمز ورودی به مرحله وارد کردن کارت های RFID می رسد، به صورتی که کاربر کارت را به ماژول دستگاه نزدیک می کند تا شماره کارت در دستگاه نمایش داده شود.
در مرحله بعد اگر کاربر دکمه ذخیره را انتخاب کند، کارتخوان با نمایش پیام کارت ذخیره شد، به مرحله بعدی می رود و در صورتی که حذف را انتخاب کند مجددا به مرحله ثبت کارت خواهد رفت. بعد از ثبت کارت ها، دستگاه به مرحله فعال می رود و آماده این است که کارت از مقابل ماژول عبور داده شود، به محض عبور کارت، دستگاه با اعلام پیامی کارت شناسایی شده را مورد قبول قرار داده و از کاربر می خواهد تا رمز را وارد نماید. بعد از وارد کردن رمز، کاربر برای باز کردن درب باید دکمه تایید را بفشارد، دستگاه رله را به مدت یک ثانیه فعال کرده تا درب باز گردد. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات از جمله رمز و شماره شناسایی کارت ها در حافظه میکرو باقی می مانند و با قطع برق از بین نمی روند، تنها راه برای حذف این اطلاعات، رفتن به منوی کاربری و حذف آنها توسط کاربر می باشد.

پنل خرید سخت افزار ، سورس و فایل

هر دستگاه مونتاژ شده: 675000 تومان *به همراه 4 عدد کارت*
برنامه کامل و شماتیک: 165000 تومان
هزینه فایل PCB پروژه: 95000 تومان
آداپتور مخصوص پروژه: 45000 تومان

سفارش پروژه سفارش پروژه با تغییرات

به همراه دستگاه مونتاژ شده، شماتیک و برنامه دمو، توضیحات برنامه دمو و عملکرد قطعات ارائه میگردد.
برنامه دمو: برنامه ای است که در آن بخشی از برنامه کامل حذف شده تا از کپی برداری دستگاه جلوگیری شود، البته این برنامه برای ارائه دانشجویی مناسب است. شما می توانید برنامه کامل را به صورت مجزا، خریداری نمایید.

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

حتما ببینید

سنجش گرد و غبار به همراه نمایشگر رنگی

در این پروژه آموزشی سنسور گرد و غبار DSM501 به همراه نمایشگر TFT رنگی لمسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *