ولتمتر DC با قابلیت ارسال پیامک

این پروژه یک ولتمتر DC دقیق 0 تا 5 ولت با دقت 0.1 ولت می باشد، برای اندازه گیری ولتاژ از مبدل آنالوگ به دیجیتال میکروکنترلر استفاده شده است. این ولتمتر قادر است طبق زمانبندی که کاربر انجام می دهد گزارش هایی از مقدار ولتاژ اندازه گیری شده را به دو شماره ذخیره شده در سیمکارت پیامک کند. همچنین قادر است در ازای دریافت پیامک خاص، مقدار ولتاژ را در جواب به شماره درخواست کننده پیامک کند. برای نمایش اطلاعات از LCD کاراکتری 2*16 استفاده شده و برای ارسال و دریافت پیامک از ماژول SIM900 استفاده شده است. همچنین میکروکنترلر بکاربرده شده ATmega8 می باشد و برنامه به زبان بیسیک نوشته شده است.

بعد از اتصال آداپتور به دستگاه و روشن کردن آن، با نمایش اطلاعات کار شروع شده و سپس مودم GSM راه اندازی می شود. در مرحله بعد و در حالت عادی، به صورت مداوم میزان ولتاژ ورودی در سطر اول LCD و وضعیت دوره زمانی و زمان باقی مانده در سطر دوم LCD نمایش داده خواهد شد. برای ارتباط و کنترل دستگاه به صورت پیامکی باید ابتدا رمز به دستگاه پیامک شود (رمز پیشفرض 12345 می باشد) سپس دستگاه در جواب صحت رمز ورودی را برای کاربر پیامک خواهد کرد. از این پس کاربر می تواند با ارسال دستورات پیامکی خاص دستگاه را کنترل کند که شامل دریافت گزارش، تغییر دوره زمانی ارسال گزارش خودکار، تغییر رمز دستگاه، استعلام شارژ سیمکارت و شارژ کردن سیمکارت می باشد.

پنل خرید سخت افزار ، سورس و فایل

هر دستگاه مونتاژ شده: 425000 تومان
برنامه کامل و شماتیک: 95000 تومان
هزینه فایل PCB پروژه: 45000 تومان
آداپتور مخصوص پروژه: 35000 تومان

سفارش پروژه سفارش پروژه با تغییرات

به همراه دستگاه مونتاژ شده، شماتیک و برنامه دمو، توضیحات برنامه دمو و عملکرد قطعات ارائه میگردد.
برنامه دمو: برنامه ای است که در آن بخشی از برنامه کامل حذف شده تا از کپی برداری دستگاه جلوگیری شود، البته این برنامه برای ارائه دانشجویی مناسب است. شما می توانید برنامه کامل را به صورت مجزا، خریداری نمایید.

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

حتما ببینید

سنجش گرد و غبار به همراه نمایشگر رنگی

در این پروژه آموزشی سنسور گرد و غبار DSM501 به همراه نمایشگر TFT رنگی لمسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *