پروژه الکترونیک - پروژه های الکترونیک

نبض شمار یا ضربان سنج قلب وایرلس

این پروژه نسخه ارتقا یافته پروژه نبض شمار موجود در سایت است با این تفاوت که به آن قابلیت ارسال نبض و ضربان قلب شمرده شده از طریق بی سیم (وایرلس) به مدار گیرنده افزوده شده است و همچنین دارای دو حالت مختلف برای شمارش ضربان قلب می باشد. حداکثر فاصله بین فرستنده و گیرنده 200 متر می باشد و در آن از ماژول HM-T و HM-R استفاده شده است. سنسورهای مادون قرمز توسط انگشتی به خارج از مدار انتقال داده شده اند تا در هنگام شمارش خطا ایجاد نشود. میکروکنترلر استفاده شده در هر دو بخش فرستنده و گیرنده ATmega8 می باشد و برنامه به زبان بیسیک نوشته شده است.

ECG-Wireless2

نحوه کار پروژه به این صورت است که بعد از اتصال ولتاژ تغذیه به مدارها از کاربر پرسیده می شود که حالت خودکار (شمارش یک دقیقه ای) انتخاب شود یا شمارش دستی… در حالت خودکار دستگاه ضربان قلب را مورد شمارش قرار می دهد و در همان لحظه هم به مدار گیرنده شمارش را ارسال می کند و در نهایت مقدار ضربان شمارش شده در یک دقیقه را نمایش می دهد و به مدار گیرنده ارسال می کند. در حالت دستی با فشردن میکروسوئیچ دستگاه شروع به شمارش نبض کرده و باز هم در همان لحظه اطلاعات را به مدار گیرنده ارسال می کند و با فشردن مجدد سوئیچ شمارش متوقف می شود و تعداد ضربان شمرده شده در مقدار زمان طی شده را نمایش می دهد و به مدار گیرنده ارسال می کند.

پنل خرید سخت افزار ، سورس و فایل

پَک دستگاه مونتاژ شده: 825000 تومان *یک فرستنده و یک گیرنده*
برنامه کامل و شماتیک: 135000 تومان
هزینه فایل PCB پروژه: 65000 تومان
آداپتور مخصوص پروژه: 75000 تومان *دو عدد آداپتور*

سفارش پروژه سفارش پروژه با تغییرات

به همراه دستگاه مونتاژ شده، شماتیک و برنامه دمو، توضیحات برنامه دمو و عملکرد قطعات ارائه میگردد.
برنامه دمو: برنامه ای است که در آن بخشی از برنامه کامل حذف شده تا از کپی برداری دستگاه جلوگیری شود، البته این برنامه برای ارائه دانشجویی مناسب است. شما می توانید برنامه کامل را به صورت مجزا، خریداری نمایید.

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

حتما ببینید

سنجش گرد و غبار به همراه نمایشگر رنگی

در این پروژه آموزشی سنسور گرد و غبار DSM501 به همراه نمایشگر TFT رنگی لمسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *