نمادهای اعتماد الکترونیک و مجوزهای فعالیت

وب سایت فنی مهندسی EEng.IR جهت آرامش خاطر شما عزیزان در هنگام خرید، اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد زرین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نموده است. لذا این اطمینان به شما عزیزان داده می شود که تمامی فعالیت های وب سایت قانونی بوده و همچنین هویت و مکان فعالیت توسط مراجع مربوطه تایید شده است. جهت مشاهده مجوزها لطفا روی لوگوهای زیر کلیک نمایید.

logo-samandehi

بنا بر گفته کارشناس پلیس فتا: با توجه به رشد روز افزون فعالیت‌های اقتصادی در حوزه فضای مجازی امروزه شاهد استفاده از فروشگاه الکترونیکی به منظور تأمین نیازهای کاربران در سطح اینترنت هستیم. متأسفانه مردم به هشدارهای پلیس فتا در این خصوص توجه نکرده‌اند و همچنان از فروشگاه‌هایی که دارای اعتبار لازم نیستند خرید کرده و بسیاری از آنها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند. از این رو پلیس فتا به کلیه کاربران اینترنتی که قصد خرید الکترونیکی را دارند توصیه اکید می‌کند تا از فروشگاه‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن تجارت و نماد زرین از مرکز فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند خرید نمایند.
کلیه کاربران می توانند لیست فروشگاه‌هایی که دارای نماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی می‌باشند را از سایت enamad.ir دریافت نمایند. در نهایت پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش گزارش تخلف فروشگاه‌های اینترنتی گزارش نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا



مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی