پروژه الکترونیک - پروژه های الکترونیک

شمارش ضربان قلب یا تعداد نبض با ارسال پیامک

این پروژه نسخه ای دیگر از سری مدارات شمارش ضربان قلب یا تعداد نبض با سنسور مادون قرمز می باشد با این تفاوت که این بار برای شمارش در مدت زمان مشخص از تایمر/کانتر میکروکنترلر استفاده شده است. این نبض شمار قابلیت ارسال ضربان شمرده شده را توسط ماژول SIM900 به صورت پیامک دارد. لازم به ذکر است که جهت افزایش دقت، انگشتی (سنسورها) به خارج از مدار انتقال داده شده اند. محل قرار گیری ماژول ارسال اس ام اس SIM900 و سوکت سیمکارت در زیر برد طراحی شده است. میکروکنترلر استفاده شده ATmega8 می باشد و برنامه به زبان سی در کامپایلر کدویژن نوشته شده است.

ECG-SIM900A2-2

ECG-SIM900A2-3

روش کار مدار بدین صورت است که بعد از اتصال منبع تغذیه و روشن شدن LED های مربوطه، دستگاه بعد از خواندن و نمایش اولین شماره ذخیره شده در سیمکارت، از کاربر می خواهد که برای شمردن ضربان قلب میکروسوئیچ را فشرده و انگشت را در انگشتی قرار دهد. در این صورت دستگاه در مدت زمان 15 ثانیه مقدار ضربان قلب را شمرده و بعد از محاسباتی ساده مقدار شمارش را در یک دقیقه تخمین می زند. سپس اطلاعات حاوی تعداد نبض شمرده شده را به اولین شماره ای که در سیمکارت ذخیره شده است ارسال می کند. در تمامی مراحل اندازه گیری، دستگاه با پخش آلارم موقعیت را اعلام می کند.

پنل خرید سخت افزار ، سورس و فایل

هر دستگاه مونتاژ شده: 495000 تومان
برنامه کامل و شماتیک: 125000 تومان
هزینه فایل PCB پروژه: 65000 تومان
آداپتور مخصوص پروژه: 35000 تومان

سفارش پروژه سفارش پروژه با تغییرات

به همراه دستگاه مونتاژ شده، شماتیک و برنامه دمو، توضیحات برنامه دمو و عملکرد قطعات ارائه میگردد.
برنامه دمو: برنامه ای است که در آن بخشی از برنامه کامل حذف شده تا از کپی برداری دستگاه جلوگیری شود، البته این برنامه برای ارائه دانشجویی مناسب است. شما می توانید برنامه کامل را به صورت مجزا، خریداری نمایید.

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

مهندس مهران نظرخانی

حتما ببینید

سنجش گرد و غبار به همراه نمایشگر رنگی

در این پروژه آموزشی سنسور گرد و غبار DSM501 به همراه نمایشگر TFT رنگی لمسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *